Min blog er blevet flyttet! / My blog has moved!

Du vil automatisk blive videresendt til den nye blog adresse. Hvis dette ikke sker, så besøg
http://blog.natazcha.dk

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://blog.natazcha.dk

mandag den 4. marts 2013

What would Tim Burton do?

Et spørgsmål min kæreste stillede mig en dag jeg fortalte om en af mine tegninger, som jeg syntes var lidt skummel og underlig.

What would Tim Burton do?
Jeg er kæææmpe fan! Jeg elsker hans skæve streg og hans stil.

Jeg kan rigtig godt lide feminine ting, og lyserøde cupcakes, men jeg kan også godt få nok af det, og andre pastelle afskyligheder.
Hvis jeg prøver at anstrenge mig selv for at lave noget cute, føler jeg at jeg drukner i det.
Jeg kan godt lave nuttede ting, men det er slet ikke det der falder mig ind 90% af tiden.
Jeg synes bestemt ikke at man skal begrænse sin kreativitet, for at leve op til noget bestemt.
Jeg har malet mange cupcakes og ugler, men mindst lige så mange(nok flere) skæve figurer, og uhyggelige fyre.
Og jeg elsker det!


Jeg blev igen inspireret af Miso Funky, der bl.a. har lavet "what would martha do?"
Og til de hysteriske, har jeg tilføjet store bogstaver. ;)




2 kommentarer:

  1. Jeg elsker ált den mand har skabt - indenfor filmens verden, er det kun Disney og Tim Burton DVD'er, jeg samler på. Åh, ville give min højre hånd for en snert af hans kreativitet.

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja han er fantastisk!
      Har dog ikke fået set frankenweenie endnu! :(

      Slet