Min blog er blevet flyttet! / My blog has moved!

Du vil automatisk blive videresendt til den nye blog adresse. Hvis dette ikke sker, så besøg
http://blog.natazcha.dk

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://blog.natazcha.dk

torsdag den 14. marts 2013

Jeg strikker!

Det er snart et år siden jeg sidst har strikket. 
Sidst fik jeg nemlig lavet mit yndlings halstørklæde færdigt, og det var første gang vi holdt krea-klub, som har et års jubilæum på søndag!
Nu er jeg så gået i gang med et nyt halstørklæde.
Jeg lærte at strikke allerede da jeg gik i SFO. 

Jeg kan kun strikke ret, alt andet fungere bare ikke.
Men jeg har prøvet at strikke efter denne video, og det går okay.

Jeg kom hurtigt i tanke om hvorfor jeg bedre kan lide at hækle....
Jeg har allerede tabt en maske.....
Men fuck nej, om jeg skal pille op, og have styr på 40 masker på en gang.. Jeg strikker videre..
Så må jeg bede om hjælp hos svigermor.
Når man hækler har man jo (somregel) kun en løs maske af gangen! aahh!

Projektet er desværre ikke lige et jeg kan have med i tasken.
Garnet er noget min mor har fundet til mig i rema, og nøglerne er liidt for store til at komme med ud..







2 kommentarer:

  1. Det skal nok komme til dig. Bare når jeg ser tilbage på hvordan min hækling så ud til at starte med.

    SvarSlet