Min blog er blevet flyttet! / My blog has moved!

Du vil automatisk blive videresendt til den nye blog adresse. Hvis dette ikke sker, så besøg
http://blog.natazcha.dk

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://blog.natazcha.dk

søndag den 17. februar 2013

Bagsiden af broderi

Jeg aner ikke om jeg broderer "rigtigt"?
Altså jeg kører med enkelte sting i en retning når jeg kan, og så til bage igen, den anden retning.
Andre gange laver jeg bare hver enkelt kryds, et af gangen.. :)
Jeg synes det laver nogle sjove mønstre på bagsiden, her har jeg lavet et broderi til min skønne veninde HC.
Kan du se hvad der skal stå? :)


4 kommentarer:

  1. Roses are red, Bacon is red - så meget kan jeg se. Googlede lige de to linier og gætter mig til, at resten er: Poems are hard, Mmmm bacon

    :D

    SvarSlet
  2. Ej hvor sjovt! Jeg tror, at "rigtig broderi" skal have en bagside med lodrette streger, så du broderer lige vandrette linjer (frem og tilbage). Men når man broderer bogstaver, så tror jeg også jeg ville ende med sådan en fin labyrint, som du har. Det kan være, at jeg skal vise nogle af mine bagsider frem på bloggen...

    Jeg synes det er nogle super cool broderier, du laver:-)

    Mvh Anne-Mette
    femthe.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Okay, tak for info! :D Ja jeg synes også det ser rigtig fint ud, med det mønster det danner på bagsiden. :)
      Tusinde tak Anne-Mette.
      God weekend. :)

      Slet