Min blog er blevet flyttet! / My blog has moved!

Du vil automatisk blive videresendt til den nye blog adresse. Hvis dette ikke sker, så besøg
http://blog.natazcha.dk

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://blog.natazcha.dk

tirsdag den 18. december 2012

Jeg hader grød.

Ikke sådan inderligt, som jeg kan hade andre ting, jeg kan bare ikke lide det.
Og jo jeg spiste da masser af grød da jeg var lille, især havregrød.
Men nej tak.

Jeg var engang i praktik i en vuggestue, der havde jeg lukkevagt den dag der var grød dag..
Puha, den fik jeg hurtig byttet.
Jeg tror at det har noget med konsistensen at gøre. Det er bare lidt vammelt.. Synes jeg.

Min kæreste er vild med det, (Samt nisse øl! Og du som hader julen! ) så igår stod der risengrød på menuen..
Bemærk størrelses forskellen på vores portioner..
(Jeg lavede det KUN fordi at man kan forvandle resten til risalamande! mums!)
Jeg var helt overrasket over at jeg kunne få det hele ned, selv om jeg måtte krydre den med kanelsukker hver gang der var et stykke med "bar grød".
Men det er stadig vammelt..

Første gang jeg lavede risalamande var i her i weekenden!
Og jeg kan sgu finde ud af det!
Er bare lidt overforsigtig med den risengrød.. Jeg er sikker på at den vil brænde på!
Så jeg kigger på den hele tiden, rører rundt hvert andet minut og skruer ikke særlig højt op for varmen, kun hvis jeg lige har et modigt øjeblik! (Eller bliver utålmodig til sidst...)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar