Min blog er blevet flyttet! / My blog has moved!

Du vil automatisk blive videresendt til den nye blog adresse. Hvis dette ikke sker, så besøg
http://blog.natazcha.dk

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://blog.natazcha.dk

mandag den 10. december 2012

Dexter resume

Her på lørdag holder vi en serie maraton med den nye sæson af Dexter.
Vi skal se hele sæson 7, undtagen det sidste afsnit.

Min søster skal også med og jeg tror ikke at hun har set et eneste afsnit af serien..
Så jeg har prøvet at lave et lille resume til hende og det lyder bare ikke særlig fedt i punktform på dansk!
Jeg har undladet ret meget, men her er de vigtigste (tror jeg) ting og sager fra de første 6 sæsoner.
Så håber jeg at min søster kan følge med på lørdag..

Spoiler alert!
Hvis du ikke har set alle 6 sæsoner af Dexter, så læs ikke videre, da jeg nu mere eller mindre vil afsløre hele lortet.




Dexter resume, sæson 1 til 6.

Kort og godt handler serien om Dexter, der er blodsprøjt analytiker for Miami Politi.
Da han var lille, så han sin mor blive skåret i stykker med en motorsav i en container, så han er psykopat og er afhængig af at dræbe mennesker.
Han dræber dog kun "bad guys", altså mordere og andre psykopater, der er på fri fod..

Dexter var gift med Rita, der havde to børn i forvejen.
Sammen fik de en søn, Harrison.
Rita blev dræbt i 4.sæson, af seriemorderen Trinity.
Dexter var fascineret af ham, men slår ham ihjel til sidst.

Dexters søster Debra, arbejder også for 
Miami Politi.
Debra's far (Harry) fandt Dexter da han var lille, i den container hvor hans mor blev slået ihjel, og adopterede ham.
Men Harry havde været sammen med Dexters mor (som var prostitueret) så Harry er faktisk Dexters rigtige far.
Harry er død.(selvmord)


Debra og alle andre ved INTET om Dexters hemmeligheder.

Sæson 6 slutter med at Debra tror hun er vild med Dexter.
Dexter er i gang med at dræbe en kristen crazy person i en kirke.
Debra kommer ind i den kirke, akkurat som Dexter dræber ham der den tossede.

Så DAM DAM DAMMMMM!!

Debra er forelsket i sin egen bror, og har nu set han dræber folk!
SPÆNDENDE!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar