Min blog er blevet flyttet! / My blog has moved!

Du vil automatisk blive videresendt til den nye blog adresse. Hvis dette ikke sker, så besøg
http://blog.natazcha.dk

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://blog.natazcha.dk

torsdag den 22. november 2012

Nyt design til min hjemmeside!

Jeg fik omsider lavet nyt design til min hjemmeside.
Jeg knoklede i to dage og jeg er blevet godt tilfreds.
Domænet Natazcha.dk købte jeg i marts, lidt efter at jeg startede min blog, men jeg blev bare aldrig færdig med den, så jeg synes det er ret sejt at det kun tog mig to dage at færdiggøre den!
Ih jeg er så glad for den!
Kig endelig forbi!
Dog vil jeg råde alle til at åbne siden i endten Chrome eller Firefox.
Faktisk vil jeg råde alle til at droppe alle andre browsere end de to.
Jeg forstår virkelig ikke at der stadig er nogen der stadig bruger Internet Explorer?

Jeg har beholdt kirsebæret som logo, dog i en anden udgave.

Så skal der sgu laves visitkort!



Mit nye layout

Det gamle layout



Ingen kommentarer:

Send en kommentar