Min blog er blevet flyttet! / My blog has moved!

Du vil automatisk blive videresendt til den nye blog adresse. Hvis dette ikke sker, så besøg
http://blog.natazcha.dk

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://blog.natazcha.dk

tirsdag den 16. oktober 2012

Efterårsferie?

Tanken om at jeg nu ikke længere skal til Roskilde hver morgen, er rigtig rar.
Dog var det en underlig følelse at tage hjem fra skolen i fredags.
Der var jo trods alt nogle skønne mennesker i vores klasse, og det bliver virkelig underligt ikke at skulle se dem fast mere.


I det mindste har jeg lidt ekstra fritid lige nu til at se nogle af de skønne mennesker jeg ikke har haft tid til det sidste stykke tid.
Jeg har i weekenden blandt andet haft besøg af min dejlige lillesøster.
Og min skønne HC fra Aalborg er i København denne uge, vi har lige været i Gilleleje og hygge med Mama Else og baby <3

Så selv om ledigheden stresser mig lidt, er det nu meget rart at have lidt overskud.
I dag har jeg blandt andet haft tid til at at tegne lidt, da jeg fik lidt inspiration fra nogle film jeg har set i dag.


Nu skal der så søges job og jeg skal ud at snakke med a-kasse og en masse andre virkelig spændende ting... Kan godt forestille mig det alligevel bliver lidt fustrerende.. Men nu må vi se.. :)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar