Min blog er blevet flyttet! / My blog has moved!

Du vil automatisk blive videresendt til den nye blog adresse. Hvis dette ikke sker, så besøg
http://blog.natazcha.dk

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://blog.natazcha.dk

søndag den 10. juni 2012

Hæklet robot og hund

Den fine hækle bog "Hæklerummet" jeg fik på min fødselsdag, blev hurtigt taget i brug, og robotten på forsiden er klart en af de finere hæklede skabninger i bogen, så den var det første projekt.

Jeg er en idiot til at hæfte ende, (og til at sy dele på.. åbenbart) så da alle robot delene var lavet, gik jeg i gang med en lille gravhund.
Garnet er noget jeg fandt i Netto en dag da jeg var ude med Sine, og da jeg aldrig har arbejde med sådan noget multi farvet noget før, var jeg også lidt nysgerrig efter at se hvordan det ville se ud. :)
Så blev hunden færdig, og den skulle have ben og hale på...
Nøj hvor er det bare besværligt!
Og jeg fik da heller ikke lige ordnet dens øjne, før efter jeg havde fyldt den, så det er derfor den ser lidt crazy ud. :)
I dag fik jeg så taget mig sammen, og fik syet de sidste dele på begge bamser.
Robotten var lidt svær til sidst, den er ikke blevet så kantet som jeg havde forestillet mig hehe. :)

Jeg er allerede i gang med det næste projekt.
Et hæklet tæppe til stuen i zigzag.
Jeg laver stadig masser af begynder fejl, så det kan sgu godt være det ender med at være et baby tæppe. :)









Ingen kommentarer:

Send en kommentar