Min blog er blevet flyttet! / My blog has moved!

Du vil automatisk blive videresendt til den nye blog adresse. Hvis dette ikke sker, så besøg
http://blog.natazcha.dk

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://blog.natazcha.dk

onsdag den 11. april 2012

Lidt om påsken

Hvor bliver den der sol af?
Og bedrager mine øjne mig, eller var det SNE jeg så dale i påsken?
Ej men altså.. April måned, med gråvejr og regn.
Øv altså, hvor bliver vores sommer af?

Men hold nu kæft hvor synes jeg at jeg har travlt for tiden!
Har haft planer hver dag i påsken, og BANG så blev det hverdag igen, skole, skole, skole..
Er det bare mig, eller bliver man lige lidt ekstra stresset af de helligdage?
Ja okay, vi har fri, SWEET! Men HVOR kan man handle?? Og hvornår lukker de?? 

Loppemarkedet i Forum gik forresten rigtig fint.
Det var ikke de helt vilde salgstal, men det var hyggeligt!
Da jeg ikke fik udsolgt, så jeg sælger nok nogle øreringe her inde. :)

Vores bord før det gik løs

Vi havde en balkon plads, lige overfor indgangen.



Min dejlige lillesøster kom på den sidste markedsdag, og blev hos os i weekenden.
Nøjs det var hyggeligt! Men det er det jo altid <3
Jeg lavede amerikanske pandekager til hende lørdag morgen :) mums!


Tivoli åbner sgu allerede i morgen??
Lad os heppe på noget sol og sommer! <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar