Min blog er blevet flyttet! / My blog has moved!

Du vil automatisk blive videresendt til den nye blog adresse. Hvis dette ikke sker, så besøg
http://blog.natazcha.dk

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://blog.natazcha.dk

mandag den 23. april 2012

Hækling!

Igår var jeg til fødselsdags / krea hygge hos min dejlige svigermor! <3
Min svoger ville give hende et drivhus i gave! Så det skulle da sættes op.
Jeg vidste ikke rigtig hvad jeg skulle gøre af mig selv i den situation, så jeg fik da lige svigermor til at sætte mig i gang med at hækle.
Jeg har aldrig prøvet det før, og det kan nok ses på billedet,  at det var en svær begyndelse.
Men pludselig fandt jeg tricket!



Og jeg fandt da også ud af hvordan man fik hæklet "rundt"!
Uuhh jeg forudser et muligt tablet-cover-projekt!

2 kommentarer:

  1. Det skal du nok komme godt efter.. Man skal bare knække koden.. Smil..
    Kh Camilla

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glæder mig til at komme i gang med et "rigtigt" projekt i det, når jeg lige har trænet lidt mere :)
      knus!

      Slet